Geen categorie

Live chat service sector Webshops Retail

De live chat service van Chatkracht kan binnen de sector Webshops Retail van ontzettend toegevoegde waarde zijn. Binnen deze sector komen en veel vragen binnen over de levertijden, verzendmogelijkheden en verzendkosten.  Elke binnenkomede chat wordt binnen 30 seconden opgepakt door een chatspecialist van Chatkracht. Hierdoor krijgen klanten snel de informatie waar ze naar opzoek zijn. Daarnaast is het een voordeel dat de live chat service op de website, ervoor zorgt dat klanten sneller contact opnemen met uw organisatie. Contact opnemen via de live chat functie is namelijk erg laagdrempelig. De live chat service van Chatkracht is namelijk anoniem en volledig vrijblijvend. 

De live chat service van Chatkracht is 72 uur per week bereikbaar. Op werkdagen is de  live chat service van Chatkracht bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur.  Wanneer de chat offline is wordt deze omgezet in een contactformulier. Hierdoor kunnen de klanten nog steeds vragen stellen, alleen wordt deze dan beantwoord wanneer de chatspecialist van Chatkracht weer aanwezig is.  

De informatie en gegevens die worden doorgegeven in de chat komen uit een kenniscentrum. Aan het begin van een nieuwe samenwerking wordt er door Chatkracht altijd om informatie over de producten, diensten en de organisatie zelf. Deze informatie wordt in een kenniscentrum gezet, uit dit kenniscentrum wordt de informatie gehaald die wordt doorgegeven aan de klant. Als de Chatspecialist de informatie waar de klant om vraagt niet in het kenniscentrum of op de website kan vinden, worden er altijd om contact gegevens gevraagd tijdens het chatgesprek. De chatspecialist stuurt deze vraag dan door naar de organisatie die de gewenste informatie doorstuurt naar de klant. 

Chatkracht werkt erg transparant. Elke chat die binnen komt wordt doorgestuurd naar de organisatie. Hierdoor is het voor de organisatie, die de live chat service uitbesteed aan Chatkracht, inzichtelijk welke vragen binnen komen via de chat en hoe hierop wordt gereageerd.  

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *