Tijdschrift voor Openbare Financiën

Wetenschappelijk tijdschrift voor eenieder die geïnteresseerd is in de economie van de publieke sector en de financiële aspecten van het openbaar bestuur. Aangeboden artikelen worden door onafhankelijke referenten beoordeeld. Het tijdschrift is breed georiënteerd, met aandacht voor nieuwe ideeën en recente ontwikkelingen binnen het vakgebied. Nadere informatie over de inhoud van het tijdschrift valt aan te treffen via de link: Tijdschrift voor Openbare Financiën.

Jaarboeken overheidsfinanciën

Sinds 1991 worden de jaarboeken overheidsfinanciën uitgegeven door de rechtsvoorganger van de Wim Drees Stichting voor Openbare Financiën, het Instituut voor Onderzoek van Overheidsuitgaven. Deze traditie is in 2003 hersteld met het Jaarboek Overheidsfinanciën 2003. Sindsdien zijn het Jaarboek Overheidsfinanciën 2004 t/m 2014 verschenen.

Dreesforum

De Wim Drees Stichting voor Openbare Financiën stichting geeft in eigen beheer de reeks Dreesforum uit. Elke uitgave in deze reeks schenkt aandacht aan een actueel vraagstuk op het terrein van de overheidsfinanciën. Uitgaven kunnen worden geraadplegd als grati pdf.