Welkom

Toekomstige activiteiten

Het bestuur beraadt zich sinds enige maanden op de toekomstige activiteiten van de Stichting. Daartoe worden onder meer gesprekken gevoerd met verwante organisaties om te bezien op welke wijze ook de komende jaren het beste invulling kan worden gegeven aan de doelstellingen van de Stichting, namelijk het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek en maatschappelijk debat op het gebied van de openbare financiën en het overheidsbeleid.

Wij hopen u in het voorjaar van 2016 nader te kunnen informeren over de koers die de WDS zal gaan varen.

De Wim Drees Stichting voor Openbare Financiën

De Wim Drees Stichting voor Openbare Financiën stelt zich ten doel om wetenschappelijk onderzoek en maatschappelijk debat op het gebied van de openbare financiën en het overheidsbeleid te bevorderen door seminars te organiseren en boeken en artikelen te publiceren. Lees verder >>